A study on the way of learning literature constructed with sociocultural interaction : Reader's responses analysis in the "Takasebune" class by using "Vygotsky space" theory
国語科教育 Volume 79
Page 39-46
published_at 2016-03-31
Title
社会文化的相互作用を通して構成される文学の学び : 「ヴィゴツキースペース」を用いた「高瀬舟」の授業分析
A study on the way of learning literature constructed with sociocultural interaction : Reader's responses analysis in the "Takasebune" class by using "Vygotsky space" theory
Creators
住田 勝
Creators
寺田 守
Creators
田中 智生
Creators
砂川 誠司
Creators
中西 淳
Languages
jpn
Resource Type
journal article
Publishers
全国大学国語教育学会
Date Issued
2016-03-31
Rights
(c)全国大学国語教育学会
本文データは全国大学国語教育学会の許諾に基づきCiNiiから複製したものである。()
File Version
Version of Record
Access Rights
open access
Relations
[ISSN]0287-0479
[NCID]AN00087731
[isVersionOf]
[NAID]http://ci.nii.ac.jp/naid/110010042589
Schools
教育学部