Code of conduct in school and rule of design and technology education in England, United Kingdom
        Bulletin of the Integrated Center for Education Research and Training Volume 23
        Page 119-132
        
    published_at 2007-03-25
            Title
        
        英国イングランドの中学校規則及び中学校技術教育実践におけるきまりに関する調査研究
        Code of conduct in school and rule of design and technology education in England, United Kingdom
        
    
                
                    Creators
                
                    Miyachi Nobuhiro
                
                
            
            
            
                
                    Creators
                
                    Uozumi Masao
                
                
            
            
                
                    Creators
                
                    Miyakawa Noboru
                
                
            
            
                
                    Creators
                
                    Tsuka Yoshiko
                
                
            
            
            
            
    
        
            Source Identifiers
        
    
    
            Creator Keywords
        
            学校
            規則
            英国
            技術科教育
            ものづくり
            中学校
    
        
            Languages
        
            jpn
    
    
        
            Resource Type
        
        departmental bulletin paper
    
    
        
            Publishers
        
            山口大学教育学部附属教育実践総合センター
    
    
        
            Date Issued
        
        2007-03-25
    
    
        
            File Version
        
        Version of Record
    
    
        
            Access Rights
        
        open access
    
    
            Relations
        
            
                
                
                [ISSN]1346-8294
            
            
                
                
                [NCID]AA11250344
            
    
        
            Schools
        
            教育学部
    
                
