An unplugged lesson for programming education in elementary school
        Bulletin of the Integrated Center for Education Research and Training Volume 49
        Page 11-20
        
    published_at 2020-03-25
            Title
        
        小学校におけるアンプラグド形式のプログラミング教育実践
        An unplugged lesson for programming education in elementary school
        
    
                
                    Creators
                
                    Tanaka Yoshiaki
                
                
            
            
    
        
            Source Identifiers
        
    
    
            Creator Keywords
        
            プログラミング教育
            プログラミング的思考
            アンプラグド
    
        
            Languages
        
            jpn
    
    
        
            Resource Type
        
        departmental bulletin paper
    
    
        
            Publishers
        
            山口大学教育学部附属教育実践総合センター
    
    
        
            Date Issued
        
        2020-03-25
    
    
        
            File Version
        
        Version of Record
    
    
        
            Access Rights
        
        open access
    
    
            Relations
        
            
                
                
                [ISSN]2434‐4494
            
            
                
                
                [NCID]AA11250344
            
    
        
            Schools
        
            教育学部
    
                
