Art appreciation based on 17 categories of Zokeiasobi (formative play)
Bulletin of the Center for Educational Research and Training Volume 4
Page 137-143
published_at 1992
Title
造形遊びの17類型をもとに鑑賞教育を構想する試み
Art appreciation based on 17 categories of Zokeiasobi (formative play)
Creators
Okada Masashi
Source Identifiers
Creator Keywords
表現-鑑賞1セット
高学年での鑑賞の独立的扱い
鑑賞学習の計画化・系統的組織化
造形表現の体系的整理
表現と鑑賞の連繋・相互発展
造形遊びの17類型
17類型に基づく鑑賞教育
作家活動の参照
Languages
jpn
Resource Type
departmental bulletin paper
Publishers
山口大学教育学部附属教育実践研究指導センター
Date Issued
1992
File Version
Version of Record
Access Rights
open access
Relations
[ISSN]0918-1040
[NCID]AN10185511
Schools
教育学部